Salam ziarah buat semua sahabat-sahabat seperjuangan. Moga-moga dengan sedikit perkongsian ini, akan mengeratkan lagi ukhuwah kita. InsyaALLAH.Jiwa umat Islam tidak harus kecewa menyaksikan kekalahan. Biarkan kekalahan menjadi penggerak perjuangan, bukan kemenangan yang kita hendak, tapi kebenaran yang kita tuntut.

Sunday, February 28, 2010

Kembara '10 dah abihh.. . =(


Alhamdulillah, segala puji bagi Allah s.w.t, yang telah memberi kesempatan dan kekuatan kepada krew-krew Kembara '10 dalam menjayakan program ini. Kini, program Kembara '10 akhirnya melabuhkan tirainya. Setelah lebih 2 mggu bertungkus-lumus,dengan pelbagai masalah, akhirnya terlaksana juga program ini.

Tahniah dan terima kasih ana ucapkan kepada kesemua krew-krew Kembara '10 krn telah bertungkus-lumus sehingga ada yg smpai trtdo kat msjid krn rsaukn program ni (sape yer??), x cukup tdo n ada yg bad mood jgk...huhu.. Juga kpd mereka yg trlibat secara lgsung @ x lgsg.Moga-moga, program seperti akan diteruskan oleh adik-adik pd msa akan dtg.

Ana mewakili JK Induk Kembara '10, mengucapkan jutaan terima kasih dan memohon maaf atas segala kesalahan yg kami lakukan terutama ana sendiri. Maaf yer seme...

Moga-moga segala yg kita lakukn dlm program ni, akan kite truskn pd mse akan dtg. Teruskan berselawat sehingga ke akhir hayat kita, insyaallah (pesanan kepada diri sendiri). Diharapkan program ini, bermanfaat kepada seme yer,insyaallah.


***Program terakhir handle kat UMP,insyaallah. Doakan ana aktif lg brprog kat luar yer...
***mitok maaf x jd pengarah yg baik
***hrp2 sem ni dpt LI.. =)

5 comments:

IkHwAnUl said...

LI sem depan la...tunggu ana...leh LI same2...huhu

mujahid_islam said...

hehe..xse lh...lme sgt...xleh nikoh awl..haha

ARUL FIKRI said...

ala,masa blajar pun leh nikoh abe we..apapun demo dalam ingatan saing2 slalu deh (^^)

mujahid_islam said...

ikut jejak lgkah sahabiah kte ke??hehe

Anonymous said...

ana doakan antum cpt2 nikah,,moga dpt jodoh yg d impikn..ingt lah laki2 yg baik untuk prmpuan2 yg baik,,bgitu jg yg sbaliknya

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails